Μερος 8 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας

Magic Vibes Massage Studio


Η Τζώρτζια μέχρι και σήμερα καύλωνε μόνο στην σκέψη ότι θα ρουφούσε μια πούτσα ενός άντρα. Εκτος απο τα λευτά αυτός ήταν ακόμη ένας λόγος που την έκαναν να γίνει συνοδός πολυτελείας. Η Τζώρτζια συνέχισε να ρουφάει την πούτσα του Γιώργου και κατα διαστήματα την έπαιζε. Εκ πείρας Ήξερε ότι κανένας άντρας δεν μπορούσε να αντισταθεί σε αυτό το παιχνιδάκι για πολύ.


Ο Γιώργος μούγκριξε και τα πόδια του ξεκίνησαν να τρέμουν. Έκλεισε τα μάτια του και της έχυσε μέσα στο στόμα.


Οδηγός για να κανεις το δικο σου γραφείο συνοδών


Η Τζώρτζια γέλασε και του είπε "ναι μωρο μου, δώσε μου αυτο το γλυκό σπέρμα να το φάω." Και ξεκίνησε να γλείφει ξανά την πούτσα του Γιώργου.


Αμέσως μετά τον ρωτησε αν θέλει να δοκιμάσει cum swapping,, καθώς συγκρατούσε τα χύματα του Γιώργου μέσα στο στόμα της.


Τι είπες; την ρώτησε ο Γιώργος…


Είναι φιλί αμέσως μετά όταν χύσεις στο στόμα κάποιας του εξήγησε και χωρίς να περιμένει τον φίλησε….


Ο Γιώργος δεν αντιστάθηκε και αμέσως μετά φώναξε...αχ μόλις έφαγα το δικό μου σπέρμα…


Η Τζώρτζια γέλασε και τον ρώτησε αν είναι ακόμα πεινασμένος για περισσότερο σεξ.


ΤΟ μουνί της Τζώρτζιας ήθελε να πηδηχτεί...και του λέει...ειίδατε τη καλή πουτσορουφήκτρα ειμαι κύριε Γεωργίου; καθώς του έπεζαι την πούτσα…


Πως ξέρεις το επίθετο μου ρώτησε ο Γιώργος...με ξέρεις; και αμέσως άρχισε να ξεκαυλώνει…


Ο Γιώργος ξαναρωτησε πιο έντονα..με ξέρεις;


Ναι του λέει...είμαι η Γεωργία Ανδρέου...η κόρη του καλύτερου σου φίλου από το σχολείο...δεν με θυμάσαι;


Ο Γιώργος την ξανακοίταξε καλύτερα...και την αναγνώρισε...πέρασαν πάνω από δέκα χρόνια από την τελευταια φορά που την είχε δει…


τα βυζιά της μεγάλωσαν..τα μαλλιά της ήταν διαφορετικά…


Έκανα κάποιες αλλαγές στο σώμα μου του είπε...έβαλα σιλικόνη...άλλαξα τα μαλλια μου και το ωραίο σώμα είναι από την γυμναστική στο σχολείο του ειπε…


Μέρος 9 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μέρος 8 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Μερος 8 VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα