Μέρος 8 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

 

Magic Vibes Massage Studio


Τέλειωσα να τρωω το φαγητό μου και περίμενα την κατερίνα να τελειώσει. Μόλις τελείωσε να τρώει το φαγητό της, προσφέρθηκα να καθαρίσω. Η κατερίνα έμεινε εκει χωρις να πει τίποτα. Μερικα λεπτά αργότερα σηκώστηκε και πήγε στο υπνοδωμάτιο. 


Μόλις τελείωσα το καθάρισμα της κουζινας πηγα στο καναπέ όπου κι είδα ένα λεκέ ο οποιος με έκανε να χαμογελάσω. Ήταν τα υγρά της από τους προηγούμενους οργασμούς.


GIne erotiko montelo


Άναψα την τηλεόραση και μόλις βρήκα μια σειρά στο Netflix, η κατερινα άνοιξε την πόρτα και μου φώναξε να πάω μέσα στο δωμάτιο. Φορούσε μια ρόμπα, και φαινόταν κάπως πιο ήρεμη. Προσπάθησα να δω αν κρατούσε το κλειδι για την φυλακή της πούτσας μου αλλά δεν το είδα πουθενά.


Λυπάμαι για πριν της είπα λυπημένος..που έβαλα τα δάχτυλα μου στον κώλο σου. Η κατερίνα μου ειπε…"βγάλε τα ρούχα σου, και πέσε στο κρεβάτι..και μην πεις λέξη αλλιώς αυτό που έχω στο μυαλο μου θα αγριέψει.


Έκανα ότι μου είπε χωρίς να πω κάτι και άρχισε να με διατάζει πως έπρεπε να είμαι στο κρεβάτι. μου έδωσε και ένα πράγμα με το οποίο κάλυψα τα μάτια μου και δεν έβλεπα τίποτα. Η κατερίνα με έδεσε στο κρεβάτι και σκέφτηκα ότι θα παιζαμε ένα πολύ ανώμαλο παιχνιδι αλλά δεν φαντάστηκα καν τι μπορούσε να είναι.


Μέρος 9

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μερος 8 VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μερος 8 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας